Блог вчителів інформатики
Страницы
Главная страница
Рівень професійної компетентності
Діагностична анкета вчителя інформатики, члена РМО...
План РМО
Протоколи РМО
Творча група
Передовий педагогічний досвід
Блоги вчителів інформатики
На допомогу вчителю
"Учитель року-2017"
Олімпіади
Фотоальбом
Державні стандарти
Семінари
Календарне планування
Нова школа
Рівень професійної компетентності
Рівень професійної компетентності
Гадяцький НМЦ створює електронну базу самооцінки рівня професійної компетентності вчителів інформатики з метою надання методичної допомоги. Анкетування анонімне.
Знання програми та пояснювальної записки до неї. Вимоги концепції державного стандарту
Ваша відповідь
Високий
Середній
Низький
Зовсім не володію
Уміння складати план самоосвіти
Ваша відповідь
Високий
Середній
Низький
Зовсім не володію
Вміння планувати урок на основі вікових і психологічних особливостей
Ваша відповідь
Високий
Середній
Низький
Зовсім не володію
Вміння визначити мету уроку
Ваша відповідь
Високий
Середній
Низький
Зовсім не володію
Вибір оптимальних методів і засобів навчання
Ваша відповідь
Високий
Середній
Низький
Зовсім не володію
Методи активізації пізнавальної діяльності
Ваша відповідь
Високий
Середній
Низький
Зовсім не володію
Розвиток творчого мислення (навчання прийомам аналізу, узагальнення, тощо)
Ваша відповідь
Високий
Середній
Низький
Зовсім не володію
Індивідуальна робота
Ваша відповідь
Високий
Середній
Низький
Зовсім не володію
Диференційований підхід
Ваша ваідповідь
Високий
Середній
Низький
Зовсім не володію
Гуманізація навчання
Ваша відповідь
Високий
Середній
Низький
Зовсім не володію
Організація самостійної роботи учнів
Високий
Середній
Низький
Зовсім не володію
Стимулювання дитячої творчості
Ваша відповідь
Високий
Середній
Низький
Зовсім не володію
Вибір оптимального типу уроку
Високий
Середній
Низький
Зовсім не володію
Відповідність структури вибраного типу уроку
Ваша відповідь
Високий
Середній
Низький
Зовсім не володію
Створення належного пситхологічного настрою
Ваша відповідь
Високий
Середній
Низький
Зовсім не володію.
Уміння організувати роботу в парах
Ваша відповідь
Високий
Середній
Низький
Зовсім не володію
Використання групових форм роботи
Ваша відповідь
Високий
Середній
Низький
Зовсім не володію
Вміння підбирати диференційовані домашні завдання.
Ваша відповідь
Високий
Середній
Низький
Зовсім не володію
Оцінювання навчальних досягнень учнів
Високий
Середній
Низький
Зовсім не володію
Створення на уроці робочого темпу
Високий
Середній
Низький
Зовсім не володію
Використання нетрадиційних уроків
Ваша відповідь
Високий
Середній
Низький
Зовсім не володію
Вміння зробити самоаналіз уроку
Ваша відповідь
Високий
Середній
Низький
Зовсім не володію
Використання мультимедійного обладнання
Високий
Середній
Низький
Зовсім не володію
Використання програмних засобів
Ваша відповідь
Високий
Середній
Низький
Зовсім не володію
Використання хмарних технологій
Ваша відповідь
Високий
Середній
Низький
Зовсім не володію
Впровадження інноваційних технологій
Високий
Середній
Низький
Зовсім не володію
Впровадження веб-квестів
Ваша відповідь
Високий
Середній
Низький
Зовсім не володію
Планування виховної роботи
Високий
Середній
Низький
Зовсім не володію
Комментариев нет:
Отправить комментарий
Главная страница
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий